iamthed Bir de bu zamana kadarki dişlerde ateş olmasa da belli olmuyormuş. Bazılarında olup bazılarında olmaması normalmiş. Benim de dün geceden beri danışmadığım kişi kalmadı da o yüzden aklıma geldikçe parça parça yazdım, kusura bakma 😊
Merve iamthed Allah razı olsun. Sayenizde rahatladım 😌 takip edeyim biraz daha minnoşumu. Size de çok geçmiş olsun
Merve iamthed aynen boğaz enfeksiyonuymuş. Antibiyotik ve dolven verdi. Antibiyotik içirdim ama kızım kustu. Ağır geldi sanırım
iamthed Merve Bize de aynılarını verdiler ama antibiyotik konusunda içim hiç rahat değil :/ 1 gün daha antibiyotik vermeden bekleyip başka bir doktora gideceğim sanırım.
PembePelikan iamthed çok geçmiş olsun. Doktor antibiyotik uygun gördüyse hiç korkmayın kullanın. Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama önerdiği dozda verdiğiniz sürece hiçbir sıkıntı olmaz sabaha kadar kendine gelecektir ikinci bir defa kullanmaya bile gerek kalmayabilir. Enfeksiyon durumunda ilaç vermeden beklerseniz daha çok ağırlaşabilir Allah korusun
PembePelikan Merve çok geçmiş olsun doktor antibiyotik uygun gördüyse önerdiği dozda kullandıktan sonra bir sıkıntı olmaz endişe etmeyin lütfen 🙏 kusma sebebi ilaçtan olmayabilir denk gelmiştir sadece. Zaten antibiyotik bir defa verince bile etki eder ikinciye gerek kalmayacaktır inşallah.
Rodin124 Merve doktorumla sürekli irtibat halindeyiz ne kadar özelde olsa maalesef hemen hemen 39 olmadan müdahale etmiyorlar söyle söyleyeyim düşüp cıkıyorsa sorun yok elinden geldiğince ilk önce kendin düşürmeye çalış ılık duş aldır ıslak havlu koy koltuk altına diz altına düşüp çıkıyorsa onlar düzenliyor ama düzenli bir şekilde yüksek 38 buçuktan düşmüyorsa aynı şekilde seyrediyorsa direk doktora götürebilirsin maalesef kurallar böyle işliyor eğer 38 buçuk inip çıkıyorsa doktorlarda müdahale etmiyor sen düşür diye fikir veriyorlar böyle yap söyle yap diye
Merve Rodin124 biz gittik canım doktora antibiyotik başladı. Boğazları enfeksiyon olmuş. Kalp atımı hızlı ve elleri soğuk dedi iyiki getirdiniz dedi
Rodin124 Merve gerçi doktora gitmişsiniz şimdi okudum diğer yorumlarınızı kızımda geçirdi enfeksiyon aynı ilaçları kullandı calpol ve dolven verdi dönüşümlü kullan diye geçmezse falan dolven verirsin dedi antibiyotık falan da verdi 3 4 güne geçer insallah geçmiş olsun