Merve Benim oğlum da ilk kez dün ateşlendi, 39 oldu. Acildeki doktor arkadaşım kusma-ishal yoksa ve 3 gün devam eden ateş yoksa getirme boşuna dedi. Onlar da soyup ıslak bezle siliyorlarmış zaten. 38,5 ve üzeri olursa ilaç ver. Ben dün fitil verdim, o çok rahatlattı. Söylendiği gibi düşürülebilir ateşse korkma. Tecrübeli arkadaşlarım havalar ısındıkça bebeklerin ateş durumundaysa artış durumunun normal olduğunu, vücudunun adapte olmaya çalıştığını söylediler ama ne kadar doğru bilemiyorum tabii. Ilık banyo yaptırırsan da kafasını ıslatmamaya dikkat et.