BenMathilda Gdogru Artik herkesin beni oldugum gibi kabul etmesi peki 😔 Ironi yaptigimi kullanici adimi okuyunca anlıyorlar, ciddi bir sey soyleyince ciddiye alan olamayacak
2lokummannesiii Piraye123 Linç yersiniz. Ancak gerçekten bu tarz yazım hataları veya kısaltmalar benimde gözümü kanatıyor. Ancak istediğiniz kadar yazın o tür yazanlar asla değişmeyecek.
Naz_N Zhnce ahahahah aradığım yorum😂 Ara sıra instada tayincilerle konusuyoruz tahin yazılınca bi 2-3 dk gülme molası veriyorum😂
Deletedmom_16 Deletedmom240 aynen size katılıyorum. Okudukça hepsinin altına, “Türkçe öğretmeninize sevgiler” yazasım geliyor.
Mervee1 Piraye123 ya benim eltim de sarımsak demiyor da samırsak diyor ben ne yapayım içten içe kendimi yiyorum şey bide tecrübeye tercuman diyor ah ah 🙈🙈🙈
Monaroka Deletedmom240 bacıı bacıı sen bunu bizim mizah postunda yap burda döverler seni. Biz anlarız
Annesirintugceuzun Piraye123 Ben de takıntılıyım kelimelerin doğru yazımına. Ancak bu posta cevaben tain tain tain diyesim geldi. Çok bilmiş tavırlardan hoşlanmam. 💃🏻👀🦦