Mom62636362 Kubra_2019 aa ama hiç düzgün yazmamışsın, nasıl yaparsın böyle bir şeyi böyle bir posta (!!!😂)
Defne_cicegim Piraye123 Allah başka dert vermesin hiç işiniz gücünüz yok sanırım dert ettiğiniz şeye bak cidden yani
Deletedmom240 Ya iyiki yazmışsınız bende çok rahatsız oluyorum böyle basit yazın hatalarından ya. Tamam bebek forumu diye de yalnışları da düzeltmeyelimmi?! Herkez rahatsız olduğu birşeyleri yazıyor arkadaşımızda yazmış. Tşk🌼
Gdogru Deletedmom240 iyi ki, düzeltmeyelim mi?, herkes,bir şeyler, arkadaşımız da. BUNLAR TEK YORUMDA YAPTIĞINIZ HATALAR, İYİ GÜNLER.
BenMathilda Piraye123 Neden bole diyorsunuz eşi tain bekleyen candarma annelerini kucuk gormek deyil mi bu siz o lincci annelerdensiniz herkezi küçük goruyorsunuz migdem kaldirmiyor artik bu ukela tavirlari okudukca sezeryenli yerlerim agriyor
BenMathilda Gdogru Artik herkesin beni oldugum gibi kabul etmesi peki 😔 Ironi yaptigimi kullanici adimi okuyunca anlıyorlar, ciddi bir sey soyleyince ciddiye alan olamayacak