Biz 2 aydır kabızız. 8,5 aylık kızım şu an. Doktorun yapmadığı tahlil kalmadı. En son prebiyotik damla verdi onunla her gün kakasını yapıyor ama ağlaya ağlaya. Her yediğinin içine zeytinyağı döküyorum her gün kuru erik kuru kayısı incir hurma püresi yediriyorum haşlayıp. Yoğurt veriyorum ama kar etmiyor. Bu aralar biraz daha azaldı çok zor yapmıyor ama yine de semsert ve zorluyor kendini. Enterogis damlanın adı onu kullanıyoruz. Doktor alışacak dedi beslenme ile düzelecek dedi. İnşallah geçer ya kabızlık çok zor