Ek gıdaya 5. Ayda geçtik hiç kabız olmamıştı 7 gündür ikinip ikinip zeytin kadar katı kaka çıkarıyordu doktora gittik doktor lagma yazdı birde linex bakso damla yazdı lagmayi yaptık 2 kere kaka yaptı tekrar üstünden 1 hafta geçti yine kaka yok hergün damlasını veriyorum kabız yapicak bisey vermiyorum bol bol yoğurt veriyorum çorbasına yemeğine zeytinyağı katıyorum yine yok 😔 napicam bilmiyorum 🤷♂️
Kayısı elma tarzı verin derseniz hicbir şekilde yemiyor öğüruyor 😔