Elanurumannem 3 ay oldu sezaryen olalı. Zor bir doğum olduğu için cok ağır geçirdim o surecleri. Bol bol dikiş yerlerinde yanma, agrı, tuvalete çıkamama. 3 ay geçti hala karnımın içi dokununca sızlıyor. Dikiş yerim değil bak karnımın içi :) arkadaşlarım 1 haftada ayaklandı ben 15 günde zor ayaklandım tamamen. Bu kişiden kişiye göre değişen bir süreç hepsi geçecek ama Şunu da unutmamak lazım vücudumuzun görünen kısmı değilse de görünmeyen kısmı asla eskisi gibi olmayacak buna kendımızı hazırlamalıyız :) bir de günde 3 defa parol içebilirsin demişti doktorum agrım olduğu zamanlar için.