Butterfly biz Antalya’da yaşıyoruz, geçen sene mayıs sonuna doğru doğum yaptım, ilk doktor kontrolünde isilik olmuştu 5 günlüktü, klimanız yok mu diye sormuştu doktorumuz, korkmayın çalıştırın bir pencere açık kalsın mutlaka demişti. Yaz bitene kadar klima sabah akşam gece çalıştı, hasta vs olmadı. Tavsiye ederim klima çalışırken tek pencerenin evin içinde açık olmasını.