Aynı sorunlar kızımda da var doktor kolik dedi meme ile kavga ediyor kakasını yada gazını yaparken kıpkırmızı oluor zorlanıor ensesinde de kızarıklık var normal dedi hepsine doktor kakası da o şekilde bizimkininde ara da çok nadir yeşil oluor hatta pazar günü sabah ağız dolusu kustu kakası da kokuyordu doktora söyledim kaka rengini sordu sarıydı normaldı kakası önemli değil dedi… bizde biogaia kullanıorz probiyotik o işe yarıyor biraz da olsa rahatlatıyor… 3 aydan sonra bayağı rahatlıyorlarmş 6 aydan sonra da geçer dediler