masalsii benim kuzum da 1 aylık benzer kızarıklıklar benim bebeğimin ensesinde hatta kafasında da var (saçları döküldükçe farkettim) emerken karnından sesler geliyor, uyurken bahsettiğiniz gibi ıkınıyor hatta emerken bile. Bazen çok ağlıyor. 2 gün önce ben de mangal yedim baya bir kaka yapamadı çok zorlandı sonra gece uyurken yaptı. Benim doktorum bağırsak florasının yavaş yavaş geliştiğini önceden gaz yapmayan şeylerin (çünkü sindirilmiyordu) şimdi vücut tarafından sindirilmeye çalışıldığını bundan zorlandığını, bağırsak florasının zamanla düzene oturacağını söyledi. Gaz damlası kullanıyoruz. Biraz önce çok rahatsızdı göğsüme yatırdım rahat edip uyudu (mideye baskı yapıyor ve sıcaklık, anne kokusu, kalp atışı rahatlatıyor). Bu arada kakası da aynen sizin bebeğinki gibi. O beyazlıklar henüz sindirilemeyen besinler, rengi kıvamı vs de bu aylarda böyle oluyor.
Ayrıca bahsi geçen kızarıklık da leylek ısırığı. Sonradan çıkanlar tehlikeli ben mesela kafasındakini yeni farkettim çünkü saçları yeni yeni dökülüyor. https://hizliresim.com/1t9Vg7