Engel olmaya çalışın parmak emmeye başlarsa kötü oluyor kızıma ben de aynı şeyi düşündüm kendini keşfediyor filan diye engel olmadım 14 aylık özellikle uyurken çalgın gibi emiyor baş parmağını parmağın da büyüme var dişleri olduğu için artık ısırıyor sürekli yara ne yapsam da engel olamıyorum artık