Zeyno111 senaaylim Anne sütünün yararı olmadığı nereden görülmüş canım sen bakma onlara en besleyici gece sütüdür belli Aydan sonra azaltıyorlar uyku düzenlerinden falan oda 6ay erken bence
Ezoezo Akademisyenanne anladım. Bize de kilo alımı az olduğu için ek Gıdaya geçin dedi ama yemiyor maalesef . Allah sağlık versin miniklerimize .
Berenkeremannssi senaaylim bence 6 ay çok çok küçük 1 yaş olsa neyse anne sütü alması daha önemli bence 😊anne sütü almasının ne gibi sakıncası olabilir ki🤔
Berenkeremannssi senaaylim canım anne sütü alsın 6 ay için gece beslenmesi için tabiki sarttttt daha 6 ay yaaa ne aceleniz var bence bunu da bi araştır 🙈
Svl01 Akademisyenanne bizde yeni geçtik kahvaltıda ne veriyorsunuz acaba? Kemik iliği için erken dedi doktorunuz bize ama sizinke aramızda bir hafta var sanırım
Akademisyenanne Svl01 kahvaltida ev yapimi peynir, avakado, yumurtanin sarisinin yarisini karistiriyorum. Bazen de avakado yerine muz koyuyorum. Ara ogunlerde ev yapimi yogurt icine mevsim meyvelerinden koyuyorum. Emzirme de yaptigim icin her gun degisiyor menumuz.