Ezoezo estagfrllah. Ben bebegin kilolu olmasini degil saglikli olmasini tercih ediyorum. Kizim kilolu oldugu icin endise etmeye baslamistim. O nedenle doktorumuza sordum. O da hesapladi. Cok fazla kilo artisi olmus mamayi birakin dedi. Ek gidaya da gectik biz. İse basladim cunku. Sabah kahvaltisini kendim hazirliyorum. Oglen kemik iligi corbasi ya da sebze corbasi yiyor. Aksam ev yogurtlu meyve puresi. Biraz da bu yuzden mamayi birakiyoruz. Emzirme arti ek gidaya karar verdi doktorumuz.