Boylu0104 SukranUras canım mecbur kalınca kullanıyorsun kenarlarını kesip öylece kullanıyorum yoksa işin içinden cıkılacak gibi değil cok cok fazla kanamam oluyor benim ve cok uzun suruyor
Jigglypuff Mom4 gerçekten bi alışsan ped e dönüp bakmazsın ayrıca hiç hissedilmiyor 😂 yani birşey varmış gibi bir his olmuyor ben yazın falan nefret ederdim ped kullanmaktan dünya varmış dedim 😂 bence bi deneyin
Denizpoyrazz Mom4 orkid marka kullanıyorum ama geceleri bebek bezinin kenarlarından yirtip takıyorum çok kanama olduğu için.
Kbrbydk Uzun süre kotex kullandım. Sonra molped beyaz yeni olan pakete geçtim beğenmedim. Denemek için sleepy aldım o da bir kotex olamadı. Yine kotexe döndüm. Günlükte de kotex ince ve kalın Tek geçerim kotex😍😍😍
Sennha Mom4 orkid platinum gece kullanıyordum hamile kalmadan önce çok güzel ve rahattı baya kullandım ondan şaşmam
bjkesra1903 Mom4 orkid ve molped bana da tahriş yapıyor yıllardır Kotex kullanıyorum çok daha kaliteli ve sağlıklı olduğunu düşünüyorum diğerlerinin yüzeyleri biraz daha sert ve rahatsız edici
bjkesra1903 Kotex Active varla yok arası efsane bir üretim kesinlikle alacaksan da Active yazanlardan almalısın 🙋🏻♀️🤗
bjkesra1903 Jigglypuff ben de tam tersi tamponu iğrenç buluyorum tüm gün varlığı inanılmaz rahatsız edici geliyor 🤢