Mom4 Ben molped kullanıyorum orkid bende tahriş yaptı çoğu kişi bebek bezi kullanıyor daha mı rahat yoksa kanı fazla mı gidiyor diye mi kullanıyorlar 🤷🏻♀️
Thanim Mom4 kotex kullaniyorum fakat bazi gunler cok yogun oluyor o zamanda e bebek in markasinin lohusa pedi var onu kullaniyorum 🙈
Neib Mom4 orkid bende de tahriş yapmıştı ondan sonra sleepy denedim o da hep taşırdı artık kotex kullanıyorum çok memnunum💗
Usakliomer Mom4 bim scarlet i cok gelistirmis tipki orkid gibi olmus ben hep bim gece pedi kullaniyorum
DuruLina2612 Mom4 kotex kullanıyorum ilk iki üç gün gece boy sonraki günler normal en son 6. Gün günlük ped kullanıyorum.
bjkesra1903 Jigglypuff ben de tam tersi tamponu iğrenç buluyorum tüm gün varlığı inanılmaz rahatsız edici geliyor 🤢
SukranUras Mom4 ben orkid kullanıyorum. Bebek bezi kulkanmak da bi garip geldi kocaman nasıl kullanıyolar acaba 🤭
Boylu0104 SukranUras canım mecbur kalınca kullanıyorsun kenarlarını kesip öylece kullanıyorum yoksa işin içinden cıkılacak gibi değil cok cok fazla kanamam oluyor benim ve cok uzun suruyor
Ademinee Bim scarlet bi harika orkidten sonra bisey kullanamam sanıyordum bi kere zorunluluktan almıştım ondan sonra daha da değişmedim
Gastronomiss Kotex stoklarım bitince sleepy alıcam arkadaşım vermişti memnun kaldım orkidi genç kızken kullanırdım tahriş yapınca kotexe başladım çok iyi
Teachermom Gastronomiss Merhaba bende hep kotex kullanirdm arkadasim sleepy ove ove bitiremedi bambulu falan dedi aldim iki paket ama bin pisman oldum ya o islakligi cok fena hisseiyorsunz birkac damla degse ped doluyo ve tasiriyo.Geri kotex stokladim yorumunuzu gorunce yazmak istedim.
Jigglypuff Mom4 gerçekten bi alışsan ped e dönüp bakmazsın ayrıca hiç hissedilmiyor 😂 yani birşey varmış gibi bir his olmuyor ben yazın falan nefret ederdim ped kullanmaktan dünya varmış dedim 😂 bence bi deneyin