Süt sıcak olduğu zaman sulu olur, ben de fırında yapıyorum. Kendimiz de ev yoğurdu tükettiğimiz için çok yapıyorum. Ama büyük saklama kaplarına 3 kasik kadar koyuyorum. Ağzı açık sekilde aşırı ısınmamış fırına koyuyorum. Genelde 5 saat duruyor ama eğer tutmadıysa yaklaşık 1 saat daha duruyor. Süt mandıra sütü, her zaman aynı olmuyor sanırım ondan. Eğer yoğurdunuz çok suluysa sütünüz fazla sıcaktır. Ve eğer ekşi oluyorsa çok fazla mayalanmada bırakmış olursunuz. Ideali 5 saat 😇