GkhanKbr 4 5 aylık çocuklar daha bıraksan kendileri oturamaz devrilirler ama yürüteç koyuyorlar. Benim cevremde çocuk doğdu doğalı kafasını destekliyorum diye yok bırak kafasını kendi tutmayı öğrensin . 3 aylıkken oturtun artık bel kasları gelişsin demeler. 6 aylık olduğundan beride bu örümcek cıktı meydana. Şimdide örümcek alın hem sen rahat edersin hemde yürümeyi öğrenir demeler. He deyip geçiyorum valla. Ben 3 aylıkken oturtabilirdim ama o zaman kendi oturma çabalarını göremezdim. Boynunu bırakabilirdim kendi tutsun diye ama o zaman bir kere arkaya sert düşse kafası, boynu zedelenebilirdi. Kucak delisi bir bebeğim var hatta beşiğinde asla vakit geçirmeyen bir bebek. Yürüteç koysam biliyorum ki deli olur rahat ederim. Ama ben onun yürüme ayağa kalkma emekleme yuvarlanma çabalarını görmek istiyorum herşeyin bir sirasi var bence. Daha kendi başına oturamayan bebekleri koyuyorlar uzuluyorum