Yaşım 30. Annem yürütece koymamış.Herhangi bir kemik/omurga/ayak rahatsızlığım yok.
Ancak kendi ortalama yaş grubumdan “30-45” arası olan kaç kişi tanıyorsam eşim de dahil, ya yıllardır çocukluktan ergenlikten beri bellerinde bi sorun var ya da ayakta. Çoğu yamuk/içe/dışa basıyor.
Koca analar da diyor ki “neler kullandık yaptık,bak kaç tane büyüttük nesi eksik?”
Evet büyütmüşler de neyse…
Ben kısa süreli prego hoppala kullandım.Tek bakıyorum.Dakka durmazdı.yerde yuvarlana ede,olmadı kucakta kangru ile, sıkıldı mama sandalyesinde vs derken geçti.Ben riske giremedim valla “iş yapamıyorum,makine doldurcam boşaltcam vs” diye.