Mum22 ben önce çocuk hastanesine gittim. Oradaki doktor hiç ilgilenmedi tomografi çekilmesi gerek diyerek iyice korkuttu beni. Sonra pandeminin ana yurdu olan bi hastaneye sevk etti. Neyse gittik ama eğer bebeğimde bişey yoksa bile kesin vürüs kaptık dedim içimden. Mahvettiler orda bebeğimi kandı idrardı ağlaya ağlaya yapıldı hepsi. Tomografi 1 saniyelik olay ama röntgen tam 6 defa çekildi onlarda ağlaya ağlaya hep.. sonuç hepsi tertemiz ama yine bırakmadılar 8 saat. Gece yarısı çıktık hastaneden. Çıktık sandım ama polis bitti karşımızda.. yazılı ifade verdik olayı anlattık. Tomografi ve röntgeni kesinlikle mecbur kalmassan çektirme. Benim pinpirikliğimden radyasyona maruz kaldı yavrum. Dokdor idrardan atar zamanla dedi diye su veriyorum hep.. birde eve gelince yıkadınmı diye sormuştu kıyafetinizi değiştirdinizmi hepsi radyasyon topluyormuş.. ah cahillik işte yavrumu hemen yatırıp 72 saat başını beklemiştim