Benimde içim içimi yemişti.. Götürdüm tomografi röntgen vs çekildi, tutanak tuttu polis. Yine içim rahat etmedi beyin cerrahisine gittim tomografi sonucuyla hiçbir sorun yoktu ama içim rahat etti. Bebeğim 1 aylıktı çünkü.. beyin cerrahisi doktor kızdı hatta boşuna radyasyona maruz bırakmışınız diyerek. Acildeki doktorda iç kanama olabilir diyerek korkutmuştu.. kabus gibiydi resmen Allah yaşatmasın tekrar.