Egeasaf20 hamileyken de ilk 3 ay paylaşmamıştık riskli dönem sonuçta diye, doğunca da ilk 3 ay paylaşmayalım dedik. 3 ay dolunca paylaştım ondan sonra da durmadım zaten 😄 bebeğin suratına emoji konulmasına saygı duyarım ama saçma bulduğumu itiraf edeyim öyle olacaksa hiç paylaşılmasın bence. Sadece yüzüne mi bakınca nazar değecek insanoğlu çünkü, Allah korusun bebeklerimizi. Her fotoğraf paylaştığım zaman okuyorum gün içinde de sık sık okurum anne babanın nazarı daha çok değermiş. Kişinin tercihine bağlı bence