Sibeltr babalar gününde 8 aylık oldu yavrum ☺️ ama doğması gereken zamana göre 7 aylık bile değil 😂😂 ilk kelimesi memeydi, mama, baba dedi, babalar gününde hadi, dede ve gel demeye başladı. Sürekli ayakta durmak istiyor, adım atıyor bazen ama hevesli değil, yüzüstü asla durmadığı için emeklemiyor da 😒 ön alttan sadece bir dilimiz çıktı, gülünce dilini içeri soksa aslında çok sevimli görünecek 😂😂 iştah desen sıfır, su ve meme hariç asla yediremiyorum bebe bisküvisi yapıyorum kendim, 4 tanesini iki öğün halinde yiyor. Sebze çorbasını veya et/tavuk suyuyla yaptığım çorbaları seviyor ama bir çay bardağı kadar çorbayı iki öğünde anca bitiriyor o da kavga dövüş 🤦🏼♀️ mama saatlerimiz işkence yani ne zaman düzelir bilmem 😔 eline boş kaşık versek dünyalar onun ama dolu olunca ağzını açtırsam diliyle engel oluyor o kaşığın girmesine 😂 asla 5 dk bi iş yapayım sen burda otur diyemiyorum işlerimi yapmak için uyumasını bekliyorum, ama bu sefer de evi süpürmek imkansız oluyor. Eşim trafik olmaz da erken gelirse ve yorgundç değilse akşam süpürüyorum, olmadı pazar gününü bekliyorum süpürge açmak için 😒🤦🏼♀️ uyku saatlerimiz en fenası. Emmek istiyor ama yokum diye ağlıyor, iyi dur oyuncakla oyna diyorum uykum var diye ağlıyor, yatırıyorum kıyamet kopuyor 😒😒😒😒🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ büyüsün de düzelsin diye bekliyorum ama bir yandan da bu zamanlara asla dönemicek biliyorum 🥰