Sibeltr 8 ay 26 günlük kızım. Ek gıda minimum seviyede . 1 aydır aşırı iştahsız, özellikle kaşığa. 4 dişimiz var ama görünen 2 tane(patlamak üzere) ama gelmeye hazırlanan 4 tane dişimiz var. Bir hayli huzursuz o yüzden.. tez zamanda çıkqrmasını diliyorum Allahtan😊🤲🏻