Deletedmom276 çok merak ettim kalın yazmak için özel çaba mı sarf ediyorsun yorum güzel okunaklı olsun alan diye 🤣 bu arada benim annemde 7 Kiz çocuğu büyüttü mama yapıyorum falan dediğimde aman ne uğraşıyon süte ekmek doğra onla bile doyar çocuk derdi evde 1.70 altında Kiz yok kemik gelişimimiz falan iyiymiş yani şimdi anneler biraz herşeyi araştırıp herşeyi en iyi şekilde yapmak istiyor çok bilmek ye bazen insanı yoruyor mesela o zamanlar insanlar erkek ben kilo ortalaması Kiz bebek kaç kilo olmalı ayda kaç gıram almak doğru falan pek bilmezlermiş sizin deyişinizle bağ bahçe derken kendileri için en kolay şekilde beslemişler çocuk bu sonuçta öyle yada böyle büyüyor benim yeğenimde hiperaktif bir çocuktu 5 yaşına kadar 13 kiloyu geçemedi hala da zayıf 🤣