Merve1650 hiç moralinizi bozmayın fazla kilo iyi birşey değil ki.Sağlığı gelişimi yerindeyse dert edip üzmeyin kendinizi.Eşim aile hekimi sağlık bakanlığının verdiği bir liste vardı.Muz,yoğurt,keçiboynuzu pekmezi,kırmızı et bunlar yazıyordu hatırladıklarım.Özellikle kırmızı ete vurgu yapmışlardı.Sağlıkla büyüsün bebişiniz🎈