Ooozey aramzamzam ben saglik ocagindaki ebem ile konustum ye i takvim duzenlemesinde kaldirmislar bu virus muhabetyine hastanelerede kan tahlili icin yonlendirmiyorlar suan 8. Ayin icinde kizim tesadufen konustuk 9. Ayda asi olmicakmis
aramzamzam Ooozey bana da öyle demişti merak ettim aradılar canım 9 ayını az gecsin arıycam dedi 9 ay 4 günlük bebeğim
MarlaSinger aramzamzam hayır zorunlu olmadığı İçin olmadık. Hatta biraz önce aradı sağlık ocağından hemşire
espalp aramzamzam birkaç gün önce aşı açılmış tam 9 olmadığımız için aramamışlar. Bir dahaki açılışta olacağız kısmetse💗
Mom8 aramzamzam yaptırdık doktor aksatmayın dedi. Ama kan tahlilleri yaş gününe erteledik virüsten dolayı dedi
Gzdzeynep aramzamzam bebeğiniz 9. Ayı geçtiyse siz bir arayın isterseniz. Kızamık da salgın halinde nerden geleceği belli olmaz allah korusun 🙏🏻
kereminannesiaslii aramzamzam aramasalar da sizin takip etmeniz gerekiyor.ben bütün aşılarını yaptirdim en son 2 yas aşısı kaldi