aramzamzam 6. Ay aşısında aşı takvimine 9. Aydaki geleceği tarihi yazmıştı hemşire ama 6. Ay aşısını annemlerin ordaki sağlıkocağı vurdu pandemiden dolayı ücretsiz izindeydim kendi hemşiremiz aradı o da gün verdi kendi sağlıkocağımızda yaptırdık aramasayar bile belki aşı kartına yazmışlardır geleceği tarihi