HappyKids Çarşamba 6 aylık oluyoruz. Sadece anne sütü alıyor bebeğim ama son 1 hafta 10 gündür çişli bezlerimizde bariz bi azalma var. Normalde tartıda 24 saatte 400-500 gr gelen bezler, son günlerde 230-250 anca. Başta hava ısındı, terlediği içindir dedim ama huzursuzluk da başladı. Doğum kilosu 3750 gr. Şuan 8800 gr civarı. Doymuyor gibi hissediyorum. Dün kabak tadımı yapalım dedik. Ezdim, pütürlü verdim ama istemedi ağladı. Anne sütüyle açtım, yine olmadı. Bugün de denedik, yine istemedi. Bugün parmak şeklinde eline verdim. Çünkü normalde elindeki her şeyi ağzına götürür. Bu kez umrunda olmadı. 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Sürekli bi öğürme hali. Hayal ettiğim bu değildi. Anne baba yemekçi olunca bebeğimiz de yer sandım galiba 🙈🤣🤦🏼♀️ Azimliyim, yarın da kabağa devam 🤣