Olimbera o zman görme ile ilgili bir sıkıntısı yoktur belki göz bağları ve kasları ile bir sorun vardır siz önce bir çocuk doktoruna onun yönlendirmesine göre bir göz doktoru nörolog ya da pediyatrist ile görüşürsünüz 3 aylık kontrolünüzde domtorunuza muhakkak söyleyin yani benim bebeğim 2 aylıkken zeka kartı bakıyorduk biz tabiki her çocuk farklı bir süre daha bekleyin