Olimbera göz doktoruna bizde götürdük ama göz doktoru katarak varmı diye bakıyor sadece bize öyle demişti şaşılık görme bozukluğu şimdi bakılmaz demişti.bize telefon feneri değil de kalem fenerler oluyor ya onunla bakmıştı aynı şey zaten ondan yana sıkıntı olmaz bebeğini.gözlemle bir kaç haftaya takip gelişmezse kendi.cocuk doktoruna götür onlar el takibi falan yapıyorlar bir sıkıntı varsa yönlendiriyorlar zaten.