Ececik07 Ummhnsmt işte ben 2 numara kullanıyorum :) 3 bile çok geldi bana 4 de 9-14 kg yazıyor şimdi baktım nasıl geniş gelmiyor çok enteresan geldi bana da
Goktug-3 3ay 9 günlüğüZ 4 numara kullanıyorum hemen hemen 1 aydır büyük bez daha ii oluyor bebeği sıkmıyor hemde sızdırma yapmıyor
Papatyaseverr BabyLinda canım bes değiştirmede geç bile kalmışsın 5ten sonra 3 numaraya geçebilirsin sen pişik bile yapar geçebilirsin bezlerin kalıpları dar oluyor kilosu tutmasa bile büyük bedene atlasan sıkıntı olmuyor 4 numaraya geçmek içinde 9 kiloyu bekleme 7 -7 bucuk kiloda geçebilirsin
Papatyaseverr GkhanKbr sizin bebeğiniz için çok küçük bence kullandığınız bez zaten bezlerin kalıpları kücük oluyor bence büyük bedene geçmek için daha fazla beklemeyin
GkhanKbr Arkadaşlar bezlerin kiloya göre satıldığını biliyorsunuz değil mi ? Benim oğlum 6 buçuk kilo ve 2 numara bez kullanıyorum ve 8 kiloya kadar 2 numara kullanılıyor pampersde.