merhaba herkese, çok kafamı karıştıran bir konu. kızım 6 kilo. 2 numara kullanıyoruz. Bez iz yapmaya başladı özellikle çiş yaptığı zaman daha da artıyor izler. 3 numaraya geçmeli miyim? Kilo olarak 2 numarada kullanabiliyor 3 numarada. Neye göre beden değiştirmeliyim?