Esrakaraca yürümeye çalışın ben yarim saatte bir en az 1 2 tur atıyordum hastanede koridorlarda, elimde idrar torbası ile hatta. Birazcık disinizi sıkıp kalkın, çünkü yattıkça daha zor olacak. 2. Gun yan yatiyordum yatarken donemiyordum ama o sekilde yatıyordum. 1 hafta sonra yuzustu yatiyordum hamilelikte cok ozlemistim 😊