3 gün hastanede kaldım, 3. Gün uyurken fark etmeden sağıma dönmüştüm doktor sabah gelip o halde görünce sen tamamsın çık bugün demişti🤣 ama hastanede kaldığım sürecede hiç uyku emzirme yemek hariç oturmadım hep yürüdüm eve geldikten 1 hafta sonrada hep hareket ettim zorlamadan. 1. Hafta sonunda yüz üstü bile uyuyordum şuan 45 günlüğüz valla yaşasın yüz üstü yatmak😂