Durusumm Semraakal atlet ve pijama goydirip ince bi battaniye ortuyorum. Ama belli bi saaten sonra mesela sabaha karsinserinledigi icin biraz daha kalin bi battaniye örtüyorum
Semraakal Durusumm bende öyle yapıyorum canım ama hep uykusu problemli bi bebekti. Bu ara iyice uykusu darmadağın oldu. Terliyor sürekli hergün dus aldırıyorum. Sanırım artık kısa giydirmeliyim
tuval Bebekler 6aydan sonra bizim hissettiğimiz sıcağı soğuğu hissedermiş. Sen nasıl giyiniyorsan onlarda öyle giyinirmiş