Kızlar evimin sıcaklığı gece 25 26 derece oluyor. Uyurken ne giyindirmeliyim. Bazen sıcaktan uyuyamıyor gibi geliyor bana terlemiş oluyor uyanınca. Atlet ve ince pijama giyindiriyorum. Alt üst olarak. Üstüne pamuklu battaniye örtüyorum. Kısa kollu giyindiysem üşür mu acaba. Siz nasıl yapıyorsunuz ?