Kirznnesi Sssebnem87 acaba nereden aldınız benimde 4 aylık kızım 3 gündür salya huzursuzluk uyumuyor zar zor uyuyor belki faydası olur da biraz rahatlar kuzum bugün koştur koştur dış jeli aldım ama bana mısın demedi
Miray_1998 Bende almak istiyorum ama koparır diye korkuyorum bazen benim boynundaki zinciri bile öle Bı cekıyokı onuda çeker koparır dye korkuyorum 10 aylık kızım
Jasminm Onayyasmin ben de aldım hiçbir faydasını görmedim diş çıkartma dönemindeyiz salyası da akıyor huzursuzluğu da var bol ağlamadı geçiyor 🙂
Kereminannesi09 Princesmom insallah faydasini gorursun canim 15 gunde bir ilik suyun altinda 5 dk yikayip kurutup tekrar takaarsniz
emineozdn Kereminannesi09 suyla yikamak degilde topraga gömmek gerekiyor kotu enerjiyi aldigi cin toprakta 1 gece bekletip takabilirsiniz bence.
emineozdn 1elifiniiz merhaba fiyati suan e bebekte 99 tl eger satacaksaniz ben alabilirim. resim atma sansiniz var mi bana .
EmineB10 Onayyasmin oğlumun salyası kesildi sanırım kehribeın etkisi oldu iki dişi bar çok ağır geçmedi
HalimeEgeEfe Onayyasmin kehribar sepeti diye bir siteden aldim 160nyada 190 a almistim bileklik ve kolye set seklinde