Onayyasmin Kereminannesi09 fiyatı ne kadardı bende manisada oturuyorum gümüşcüler de varsa nettekiyle aynıysa fiyatları ordan alırım
Kereminannesi09 Onayyasmin 100e almistim ben 7 ay once manisanin neresinde yegenim somada oturuyo oda ordaki gumuscuden aldi
Onayyasmin kbra2234 bende ondan korkuyorum biraz pahalı geliyo bana hem alırsa faydasını görmezsem diyorum ne yapcam bilmiyom
Egmn Merhaba kaç aylıkken kullanabiliyoruz yeni doğan bebeğe takabilir miyiz bilgisi olan varsa yazabilir mi🙏🏼
Aslann Trendyolda vardı bende gördüm alıp almama konusunda kararsızdım ama okuyunca alacağım kesin benim oğlumda 3 aylık uyku uyumuyor hemen uyanıyor
1elifiniiz Onayyasmin ben satabilirim isteyene orjinal kehribar. Valla bebeğim zaten sakindi boşa almışım. Hiç kullanmadim
Princesmom 1elifiniiz benim bebeğim de sakin aldım da yine ama takamıyorum 🙈 boynunu acıtır diye korkuyorum el ve ayak bileklerine olmuyor
ZeynoEce Onayyasmin şu instagram annelrinde gördüm link atıp paylaşıyolar falan . Alsam mı diye düşündüm bakıyorum kendi çocuklarına hiç takmamışlar tamamen kar amaçlı benim çocuğuma iyi geldi bilmem ne diyolar ben cesaret edemedm takmaya. Sanırım tenle temas ettikçe renk değiştiriyor ve bir madde salgılayp ağrıyı kesiyor. Bilimsel çalışması olması lazım yakmam için öyle diyim
Princesmom Kereminannesi09 merhaba siz bebeğinizin boynuna mı takıyordunuz benim kızım da 3 aylık boynuna takmaya korkuyorum acıtır diye el ya da ayak bileğine iki defa dolayarak takıyorum ama çıkıyor düşüyor hep 3 dolama da olmuyor
Kereminannesi09 Princesmom ilk zamanlar gunduz boynuna gece ayak bilegine taktim sonra hep boynunda suan alisti hic rahatsiz etmiyo gecen bilegine taktim oynarken cikarip atti istemiyo ama boynunda alistigi icin farkinda bile degil bnce gunduzleri takin kizariklik falan olursa cikarrsinz
Sim-ay Onayyasmin kesinlikle tavsiye ediyorum Kızım 2 aylıkken takmaya başladım 4. Ayında ilk dişini çıkardı 4 gün sonrada 2. Dişini çıkardı salya huzursuzluk gitti
Princesmom Kereminannesi09 benim bebeğimin boynu biraz kısa🙈 ondan korkuyorum ama deneyecem takmaya başlayacam madem almışım boşa gitmesin faydası varsa görelim
Kereminannesi09 Princesmom insallah faydasini gorursun canim 15 gunde bir ilik suyun altinda 5 dk yikayip kurutup tekrar takaarsniz
Balonluuubonbon 15 gün önce bende aldım. 6 aylık olmak üzereyiz diş yok daha ama salyası kesildi özellikle gündüz uykuları çok kısaydı şimdi daha uzun uyuyor ve daha güleç bir çocuk oldu bakalım diş çıkartırken faydası olacak mi benim fark ettiklerim bunlar