Rumeysa-Y eşinin seni tek birakip ailesiyle piknige gitmesi olmamis tabi.ben olsam ben de kırılırdım hem eşin o piknigin ne tadını alacak ki bahçede yapıverselerdi.kayinvalidene gelince madem sizin mutsuzlugunuzdan mutlu oluyor ona bu fırsatı verme sen eşinle iyi ol bırak onlar huzursuz olsun akıllıca davran.ayrica zaten altli üstlü oturuyorsunuz her yere de beraber gitmek zorunda degilsiniz mesela hafta sonu icin onlar plan yapmadan sen yap esinle çocuğunla siz bir yere gidin