Rumeysa-Y bizim sitede de sizin kaynananız gibi çok gezen bir teyze vardı, sağlık bakanlığı resmi aracıyla test yapmaya geldiler teyzeye. Hala daha maskesiz site toplantılarına katılır, kemoterapi alan sitede yaşayan insanların evlerine girer çıkar, merkeze gider, günlere kuran okumalarına falan katılır baya sosyal bi teyze. Ve testi pozitif çıkmasına rağmen normal sağlıklı insan gibi dolanır her yerde.