Denizmavisi evet benim de öyle. Doktorum kontrolde keloid olmuş dedi. Maalesef 17 ay olacak neredeyse şiş kırmızı ve kabarık bir iz var ama ne yazık ki geçmiyor. Estetik cerrahide düzelttirmek istedim netten araştırdım biraz ama maalesef olmuyormuş çünkü vücut tekrar yapabiliyormuş. Normalde o yaranın iyileşmesi bir süre sonra durur ama benim vücudum iyileşmeyi baya abartmış ve sonuç bu maalesef.