Selam kızlar doğum yapalı dokuz ay oldu dikiş yerim Çok fazla Kabarık ve kırmızı, Coronadan dolayı doktora Gidemedim ama resim attım Cilt tipinizdn dolayı dedi bir sorun olmadığını söyledi günde üç defa merhemSürmemi İstedi Fakat benim içime hiç Sinmiyor serçe parmagmn yarısı kadar kabarıklık var başına böyle bir durum gelen var mı