Arenbebek Hamileligimin son gunune kadar ictim hemde fazlasiyla gece 12 de son sigarami ictim sabahi ameliyta girdim 21 gunluk bebegim agzima 1 tane surmedim ve hamileyken onu zehirledigim icin asiri vicdan azabi cekiyorum :(((((( ve 7 8 senedir kullaniyordum sigara hamilelikte bile birakmamistim simdi biraktigimi duyan sasiriyorrr asiri
Nscaslan34 Arenbebek gel sarılalım senle 😏 bende gece 12 de aon sigaramı içtim ertesi gün ameliyata girdim 28 günlük bebeğim daha ağzıma sokmadım
Arenbebek Nscaslan34 bende oyle sarilalim canim :)) darisi digerr icenlerin basina diyelim ozaman :) gercekten zor ama insan o kucuk ellere ayaklara kiyamiyor rabbim dahada baslatmasin :)))
Nscaslan34 Arenbebek bırakma çok zor alışkın insan için ama ne bilim psikolojim bağımlılık iradesizlik içmeyen bilmez.