Seqnem Deletedmom_297 süte geçmese ne olur? 14 sene günde 1 paket içerken, doktor hamilesin dediği gün bıraktım. 1 seneyi geçti. Sütüme geçmese de çocuğum için sağlıklı olmalıyım. Onun için yaşamalıyım diye bıraktım. Ben bıraktıysam da herkes bırakır.
fatima umaydilara bende bu yüzden içmiyorum evet çok zorlandım ama ona bu şekilde örnek olmak istemedim.. içenleri kötülemiyorum tabi ki ben bu şekilde olsun istemedim
Dogalice Oznur yok canım o anlamda demiş olamaz herhalde.’Emzirme döneminde sigara içmek’ demeye çalışmış olabilir mi acaba 🙈
Oznur Dogalice yok ondan bahsediyor zaten de dedigin gibi de ayri secenekte icip ayni anda emzirmektende bahsediyor ona cevap olarak dedim.
Cekuli Oznur valla ben yapanı gördüm😑 bağımlılığı anlarım ama bence o kişinin elinden alınması lazım çocuğun
Dogalice Oznur düşüncesi bile berbat.Çocuk Emzirirken sigara içmek nedir yav..Cahil insan bile yapmaz bunu 😱😠
umaydilara Dogalice bence bu kadar sert ol ayın ben kullanmıyorum ama gerçekten bağımlı olur bırakamayanlar olabilir. Kınamamak lazım. Hamileyken içmek daha kötü ama aşırı bağımlı olanlar olabilir
Dogalice umaydilara Canım bende eskiden içiyordum.hala da arada bir iki tane içiyorum.Ama bir yandan bebek emzirip, bir yandan sigara içmek nedir yav.bunun tarifi olamaz.Ön yargının ötesinde bir şey bu.Böyle birşey umarım yoktur,Yanlış anlaşılma olmuştur.
umaydilara Aliveannesi ellerinizi yıkayıp dişlerinizi fırçalamanız üzerinize teninize saçınıza sinen zehiri etkilemeyecektir. Yaptığım araştırmada her sigaradan sonra duş alınıp bebek kucağa alınmalı diyordu dr. O derece etkileri var
Aliveannesi umaydilara doğru diyorsunuz içtikten sonra duş almayada çalışıyorum ama hemen kucağıma almam gerekiyorsa ellerimi yıkayıp dişlerimi fırçalıyom sadece ne yalan söyliyeyim
Dilara55 Nscaslan34 bende sizin gibi 10 sene hiç bırakmadan günde 2 paket içiyordum hamileliğimde tek tük içtim yani 42 hafta boyunca toplasan 10 tane etmez sonra dedim Doğumdan sonra kahve sigara yapacam sizin demeniz gibi onu görene kadar 🙏🏻 2 ay oldu aklıma bir kaç kere geldi hemen gittim oğluma baktım geçti daha da gelmedi bundan sonra da gelmez sanırım
Nscaslan34 Dilara55 hamileyken azalttım ama tam bırakmadım keşke o zaman da bıraksaydım çok şükür hiç sağlık problemimiz yok ama niye olsun ki cahillik işte kendime çok kızgınım 😡
Dilara55 Nscaslan34 olsun en azından şimdi yaramazlık yapmıyorsun :) geçmişti Bırak önüne bakman yeterli mbemli olan bundan sonrası
Eagil Deletedmom_297 sute.gecmesi onemli degil icenler farketmiyor ama agzi ve uzeri kokuyor hava alsa bile asla gecmiyor cocuga yazik degilmi genzi tahris oluyor faranjit.olucak cocuk sizden gorup oda içecek kulliyen zarar yani
snyymn Nscaslan34 geçen sene eylül ayında anne olmayı kafama koymuştum. 10 yıldırda ben içiyodum. kafama koydugum dk bıraktım ocakta hamile kaldım. 1.5 sene olmak üzere içmiyorum hiçte canım çekmedi 😊