Geheimnisperson Ikrabebek bizde ateş yapmadı ya da huzursuzluk. Ama uyku hali vardı o gün. Bebekten bebeğe değişiyor sanırım.
Dygdgn Bizimdr ateş olmadı huzursuzdu sanki ağrısı varmıs gibi ağlaması inler gibiydi ne olur ne olmaz die 4 saat arayla iki kez calpol vermiştim
Glsum_ats05 Ikrabebek Yok canm biz geçen hafta olduk ne ateş nede huysuzluk olmadi yinede her ihtimale karşı hemşireye sorduk eczaneden bir ağrı kesici aldık onu verdik hiç bir sorun yaşamadık çok şükür 😊