Ghi benim bebeğinde öyleydi aklim çıkmıştı resmen.hatirlamak bile istemiyorum.doktor normal dedi sütun fazla tazyikli geliyordur dedi. Ben de ilk sütü sagdim 2 dk falan sonra mememi veriyordum. Bir de biberon olarak lansinoh kullandım hava yutmayı engelliyor o.ve daha dik konumda biberini vermeyi deneyebilirsiniz.