1 ay 17 günlük bebeğimi emzirerek besliyorduö doymadığı için mama vermek isterken boğazına kaçtı, doğdugu ilk gün ve ikinci gün de kaçmıştı mosmor olup 20 sn dönmedi ters cevirip vurarak kurtardım fakat emme refleksini kontrol edememesine bağlamıştım. Enjektör ve kaşıkla verirken devamlı hava yutuyor 2 ccde bir gaz cıkarıyorum bazen onu da boğazına kaçırıyor. Elimde avent antikolik biberon , chicco ve weebaby var. Aventin başlığını sevmediği için tutmuyor. 20 gün sonra işe başlayacagım ve aklım bebeğimde lütfen biberon önerilerinizi alabilir miyim 😔