Deletedmom_16 FtmYigitim ben genelde free shop’lardan alıyorum daha uygun oluyor rakamlar. Boynerlerde ve iyi parfümerilerde bulabilirsiniz. Trendyolda da satılıyor.
Balbebek_Egemen Sumeyye-buglem bende gardrops tan bakıyorum hep tabi bi uzun süredir kullanmıyorum oğlum emiyo ve sürekli yüzü benim üstümde o yüzden tercih etmiyorum memeden kesene kadar 😁
MarlaSinger ElifkonunAnnesi 2013 ten beri kullanıyorum bana yapışık bi koku oldu resmen. Ama artık çok ağır geliyor
MarlaSinger Calvin Klein -Euphoria 7 senedir kullanıyorum. eşim de bunun erkekler için olanını kullanıyordu tanıştığımızda tesadüfen öğrendim. Aynı parfümü kullanıyoruz 😂
Ozanazli FtmYigitim ucuz istıosanız lorıs afrodıt k12 tatlı bı koku çok severim favorım bıde k201 lorıste calışmışlığım var tüm kokuları test ettım 😊
Balbebek_Egemen Berfoo5 semraliege benim ismim bebekten önce alıyodum uzun süredir almıyorum çünkü parfüm kullanamıyorum
MarlaSinger ElifkonunAnnesi yok aynı ama bana ağır geliyor halbuki herkes çok beğenir sorardı parfümümü. Ben eskisi kadar beğenmiyorum
dunyam2020 FtmYigitim dp gucci gualty yablıs yazıyosam affola 😅cok severım hugo boss ıntense cok hos kalıcı