Deletedmom388 FtmYigitim Aa canım unuttum U ile başlıyor ama direk söylersen zaten onlar verir ben de kodla almadım Ultraviolet diyip alıyordum direk
Ates_mami FtmYigitim yves rocherin parfümlerini kullanıyorum. Hem içerikleri çok temiz hem bence çok da güzel kokuyor. Mügeut favorim mesela. Hepsi de kalıcı. İndiirmdeykwn 40.50 tl falan
SerpilG Bsecill ben güvenemiyorum onlara ya. Siz nasıl güveniyorsunuz? Emin olduğunuz yer varsa banada söylermisiniz çok pahalı alamıyorum orijinal artık
Bsecill SerpilG ben istanbul bakırköyde bir dükkandan alıyorum görerek aldığım için sorun olmuyor kodları falanda var sorgulatıp alıyorum yıllardır aynı yerden alıyorum. İnstagram adresleri yok malesef numarası var ama isterseniz vereyim
elmaliturta FtmYigitim ixora fantastikben çok seviyorum yıllardır kullanırım kalıcılığı çok güzel yaz kış beni rahatsız etmiyor
elmaliturta FtmYigitim çok pahalı değil canım ben 100 cc 60 liraya almıştım şuan belki 75 olmuştur.. yalniz belki size biraz ağır gelir siz hafif demissiniz kalıcılık çok iyi bu parfüm de kışın 3 fis yazın iki yeterli oluyor benim tercihimde
Deletedmom_16 FtmYigitim ben genelde free shop’lardan alıyorum daha uygun oluyor rakamlar. Boynerlerde ve iyi parfümerilerde bulabilirsiniz. Trendyolda da satılıyor.