kuralsiz içtiğiniz o malt içecekler süt yapmaz, anlık süt artışı olsa bile içerikleri sağlıklı değil. Bol su bol emzirme (saate bağımlı kalmadan,gak meme guk meme) bol uyku ve sağlıklı düzenli beslenme, no stres; bunlar sütünüzü kesmez, ket de vurmaz. Stres yaparsanız sütüm yetiyor mu diye vs, saatli emziriyorsanız, biberon mama emzik vs varsa (memelerin mamadan haberi olmadığı için) sütünüzün azalma ihtimali yüksek, bir de gen faktörü var, kızların yani bizlerin genleri annelerimize değil de babanelerimize bakmak lazım emzirme konusunda; babanneniz uzun süre emzirdiyse siz de uzun süreli emzirebilirsiniz. Babane geni diyorum çünkü kız çocukları çoğu genlerini babalarından alırlar erkekler de annelerinden, benim annem üç çocuğunu da kısa dönem emzirmiş,8 ay 6 ay 3 ay gibi, oğlum 13 aylık olacak hala emziriyorum(babanem de uzun dönem emzirmiş çocuklarını)